
Možnosti 3D orbite
Možnosti 3D orbite, kot so: Free Orbit, 3D Continuous Orbit, Orbit vzdolž osi X, Orbit vzdolž osi Y, Orbit vzdolž Z-orbite in 3D Orbit Center omogoča vrtenje pogleda v 3D prostoru ali celo uporabo bližnjice ( SHIFT + SCROLL MOUSE).

Vizualni slogi
Vizualni slogi nadzorujejo prikaz robov in senčenje prikaza. Učinek vizualnega sloga lahko nadzirate s preklapljanjem. Ko uporabite vizualni slog, se povezani zaslon samodejno posodobi, da odraža te spremembe.


3D modeliranje obrazov in mrež
3D obraz omogoča ustvarjanje tri- ali štiristranske površine kjerkoli v 3D prostoru. Mesh Modeling ustvarja poligonsko mrežo proste oblike. Ponovno lahko oblikujete mrežne objekte z glajenjem, zgibanjem, prečiščevanjem in razdeljevanjem obrazov. Lahko tudi povlečete robove, obraze in oglišča, da oblikujejo celotno obliko.
Trdno in trdno urejanje
3D trdni predmeti se pogosto začnejo kot ena od več osnovnih oblik ali primitivov, ki jih lahko nato uredite in ponovno združite. Nekateri vzorci zmožnosti trdnega urejanja vam omogočajo, da združite dve trdni snovi, odštejete eno od druge ali ustvarite obliko, ki temelji na preseku njihovih volumnov.

Profili in oddelki
2D profil in odseki se lahko generirajo iz 3D modela prek ukazov SOLPROF, SOLDRAW in SOLVIEW. Solprof ustvari 2D profil projekcije 3D modela, sestavljen iz vidnih in skritih linij. Solview samodejno ustvarja ortografske poglede, plasti in prikazne prikaze postavitve. Soldraw generira profile in razdelke v pogledih postavitve, ustvarjenih s sistemom SOLVIEW.

Render in materiali
Render daje fotorealistično osenčeno sliko 3D trdnega ali površinskega modela, kar izboljšuje vizualizacijo. V svoj 3D model lahko uporabite materiale, da določite sijajnost, neravnost in prosojnost površin predmeta, da bi dobili realističen videz.
