Uporabniški vmesnik

Rezervira oblike delovanja, kot predhodni uporabniški vmesnik uporabljenih klasičnih akadov in zagotavlja vmesnik uporabljenega ribbona, da izpolni vse oblikovalske zahteve uporabnikov.

IZVEDBA INTERFACE

Videz uporabniškega vmesnika naredi vaše okolje za risanje bolj udobno, ker podpira možnosti za uporabo različnih tem, pa tudi prikazovanje ali skrivanje menijske vrstice, orodne vrstice, zavihkov datotek in vrstice stanja.

OKNO ZA LINIJSKI UKAZ

S tipkovnico vnesite ukaz, vzdevke in sistemske spremenljivke. Dovoli ponoviti prejšnji ukaz s pritiskom na enter ali preslednico, ne da bi vnesli ukaz.

MENJAVA DELOVNEGA OKOLJA (WORKSPACE)

Uporabniški vmesnik

2D osnutek in klasični vmesnik se lahko namigneta. 2D uporabniški vmesnik za risanje je podprt s trakom s svojimi zavihki in ploščami, prikaže najbolj uporabljene ukaze kot sličice za enostavno izbiro. Klasični vmesnik podpirajo orodne vrstice, najraje pa ga imajo stari uporabniki.

Novi ukaz WORKSPACE omogoča ustvarjanje, spreminjanje in shranjevanje trenutnih delovnih prostorov. Lahko prilagodite trak GstarCAD ali klasični delovni prostor tako, da ustreza vmesniškemu okolju veliko lažje.

INTERFACE LOCK

LOCKUI zaklene položaj orodnih vrstic in oken, uporabniki jih lahko začasno odklenejo, tako da pritisnejo ctrl. Ikona zaklepanja v vrstici stanja kaže, ali so orodne vrstice in okna zaklenjena, kliknite ikono, da se prikažejo možnosti zaklepanja.

ČISTI EKRAN

Čisti zaslon poveča prostor za risanje s pritiskom na ključne besede CTRL + 0 ali s klikom na ikono v vrstici stanja. Ta ukaz bo samodejno očistil zaslon z orodnimi vrsticami, okni ali celo trakom (razen glavnega menija, jezička datoteke in vrstice stanja).

ZAVIHKI DATOTEK

Zavihki datotek omogočajo hiter preklop med odprtimi risbami in so prikazane v vrstnem redu, kot so bile odprte. Če želite spremeniti vrstni red, lahko povlečete zavihke. Zavihek File ima še nekaj vgrajenih funkcij, kot so shranjevanje, zapiranje, revizija in lastnosti.

PREGLED IN SPREMEMBA

UPRAVLJALNIK LASTNOSTI lahko nadzoruje predmete z zbiranjem informacij s klikom predmeta, lastnosti predmeta vključujejo številne geometrijske vrednosti, na primer polmer kroga ali koordinate končnih točk vrstice. lastnosti poleg tega vključujejo tudi barve, tipe linij in dodelitve slojev.

PONOVNA UPORABA OBJEKTA

DESIGN CENTER ponuja grafični vmesnik, s katerim lahko z risanjem datotek, omrežnih pogonov in internetnih lokacij manipulirate in ponovno uporabljate risbe in njihove predmete (bloke, plasti, zunanje reference in prilagojene vsebine). na ta način lahko pospešite izdelavo risb.

INOVATIVNE FUNKCIJE

MAGNIFIER

Povečevalnik je inovativno orodje, ki ne samo pomaga pri prikazu podrobnosti risbe ali pritrdilnih točk, ne da bi pri tem izvajal tradicionalne ukaze za povečavo, pomikanje ali celo regenranje na velikih risbah, ampak je tudi enostaven za uporabo in prilagajanje.
DEMO

Uporabniški vmesnik

POVLECI IN SPUSTI CUI

Prilagajanje povleci in spusti je inovativen način za hitro prilagajanje okolja uporabniškega vmesnika, tako da povlečete in vstavite kateri koli ukaz, ki ga potrebujete, na katero koli ploščico ali trak.
DEMO

Uporabniški vmesnik

WORKFLOW

XTRA GRIPS

Xtra ročaji omogočajo enostavno urejanje predmetov, kot so polilinije in lopute. Uporabniki lahko raztegnejo linijo ali izvlečejo predmet tako, da držijo in povlečejo vsak dodatni oprijem, da nadzirajo njegovo obliko.

Uporabniški vmesnik

REFEDIT TAB

Uporabniki lahko hitro izberejo referenčno možnost za urejanje na zavihku s trakom, kot so shranjevanje in praznjenje sprememb, dodajanje ali odstranjevanje iz delovnega niza, ko urejajo blok kot referenco z izvajanjem ukaza za ponovno uvajanje.

Uporabniški vmesnik

BLIŽNJICE ZA UREJANJE

Bližnjice po meri prilagajajo hitrejši način za priklic ukaza in prilagoditev njegove bližnjice. Ukaz custacc vam omogoča prilagajanje, brisanje ali spreminjanje obstoječih bližnjic ukazov.

Uporabniški vmesnik

UKAZ

DINAMIČNI VHOD

Integrirano v ukazno vrstico, s čimer pridobite več delovnega prostora in manj koncentracije oči.

Uporabniški vmesnik

AUTO COMPLETE

Samodejno dokončan vnos ukaza s prikazom ikone ukaza.

Ko vnesete ukaz z dinamičnim vhodom, prikaže seznam vseh ukazov, katerih predpona se ujema s tistim, ki ste ga vnesli, poleg tega pa bodo prikazane vse njihove ikone, kar jih bo lažje prepoznati na prvi pogled.

Uporabniški vmesnik

IZBIRA, SNAP & TRACK

ODDALJENOST OD KONČNE TOČKE

Pripnite določeno razdaljo od katere koli končne točke predmetov, kot so črta, lok, spline, pline, elipse lok, mline in druge črte. Dokler držite kurzor čez predmet od njegovih končnih točk, boste na natančni razdalji videli zeleno pregibno točko.

Uporabniški vmesnik

DIVIDE SEGMENTI

Zaprite točke segmentiranih predmetov, kot so črta, lok, spline, pline, elipse lok, mline in katere koli druge črte. prej, če želite najti točko ločitve, najprej morate ustvariti predmet z deljenimi točkami, nato pa te točke povlecite za risanje. Zdaj, ko boste kazalec premikali čez zgoraj omenjeni predmet, boste na natančni razdalji videli zeleno pritrdilno točko.
DEMO

Uporabniški vmesnik

PREGLED KOMANDE

Predogled ukaza vam omogoča hitro povratno informacijo o aktivnem ukazu. Natančno vam pokaže, kako bodo predmeti izgledali, ko se izvede ukaz za izravnavo, obrezovanje in razširitev. Ko spreminjate ukaz, lahko takoj predogledate končni rezultat.
DEMO

GEOMETRIJSKI CENTER

Dodana je nova možnost zaskoka (geometrijsko središče) za izboljšanje središča zaskočitve poljubnih mnogokotnih predmetov.
DEMO

DODAJ IZBRANO

Ustvarite nov objekt iste vrste in lastnosti kot izbrani predmet, vendar z različnimi geometrijskimi vrednostmi. Ponavljajte ukaz, pri čemer se izogibajte pritisku tipke enter ali preslednice.
DEMO

Uporabniški vmesnik

SKRIJTE IN IZOLIRAJTE OBJEKTE

Skrivanje in izoliranje predmetov omogoča neposredno skrivanje, izoliranje izbranih predmetov na risbi, ne da bi upoštevali, v katerih slojih so.

Uporabniški vmesnik

IZBERI ISTE

Izberite podobne kontrolnike, katere lastnosti se morajo ujemati za predmet iste vrste, ki ga želite izbrati. Uporabite ta ukaz za hiter izbor predmetov, ko je vaša risba množica predmetov.

Uporabniški vmesnik

OBJEKTNA SVETLOBA

Ko premaknete miškin kazalec na risalno entiteto, je označena entiteta, ki vam bo pomagala hitro in natančno izbrati želeni predmet.

Uporabniški vmesnik